Fredilischös .

Sådärja !
Lovet går mot sitt slut, veckan har gått fort och jobbet detsamma! Klirr i kassan, småååååtti .
Idag skulle ju jag göra mina första hål i öronen på Linn men det var SÅ mycket folk hela dagen att vi inte hann. Typiskt ! jag som ville plåga ! hehe... Aja, får bli en annan gång.
Nu är jag hemma, har ÄNTLIGEN fått tag i Kalle. Vi har verkligen ringt varandra i omgångar den senaste veckan. Men imorgon kommer han hit och myser och firar min nu sena födelsedag :)
Ikväll ska jag bara sliska ur totalt. Måste ta hand om mina stackars fötter som fått stått ut med åtta timmars plågande ståpass i en vecka, haha känslig.
Sen ska jag småtta ner mig i soffan å kolla på Solsidan & sen ska jag sova.
Hola !

Kommentarer
Postat av: Jolle

hahahah vilken fin fotbild&finger du skickade till mig! =D

2010-02-27 @ 17:58:12
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/
Postat av: Pallopallopin sirrö

Hahaha ja jag vet!! Så cjutiga :P NOT. Hehe

2010-02-28 @ 09:06:31

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0