Men usch vilket sliskarooo.

Oj Oj ...
Dagen började mysigt, vaknade upp bredvid Kallen i heby.
Ringde senare hem efter skuss, Mod kom och hemmot det bar.
Herregud, vi körde på ett stackars rådjur.
Jag tror moden satt för ögonblicket och kollade åt mitt håll medans det var jag som först upptäcktet och skrek som en dåre, oj oj oj & sen bara flög den in i skogen och kravlade sig iväg. Stackars jävel !
Ringde till Kallen och frågade om hjälp och tydligen så var man tvungen till att ringa polisen.
Hoppas jägarn som kom hittade den om den var skadad .
Det var läskit !

Idag är det i allafall lillasyster Völs 15 årsdag så idag har det svullats igen :)
& tyvär så är det ju sista dagen på lovet i dag också, blev inte så mycket till lov för min del men mycket annat bra!


                 

Tack Kalle & Tack Kerstin :)


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0