Tisdag .

Nästan precis hemkommen från Uppsala och jobbet.
Börjar få ett förjävligt skavsår bakpå hälen, tänkte jag skulle gå in mina nya converse men tror noooog det var en dum idé när man står hela dagarna. Får bli ett par andra dosor imorrn ! Dessutom är dom ju inte de bästa vinterskorna direkt, tillochmed lufthål på sidorna. Haha, 25 minus. Mja ja, mycket skönt !

Jag står ju som sagt mestadels i kassan och framme vid disken på mina arbetstider.
DET MÅ JAG SÄGA att det finns alla sorters människor.
Det finns dom som verkligen är udda, helt konstiga, dom som verkligen har orsaker till att klaga på allt, fattar inte hur man orkar, dom som "ursäkta" är helt dumma i huvet! dumma sliskare och såklart dom som är jätte trevliga.
Jag träffar alla dom olika varje dag ! Rätt komiskt faktiskt.

Imorgon jobbar jag mellan 11-20 & drar sen hem till syrran och Jokics och sleepar over.

         

Hoooola .

Kommentarer
Postat av: Anonym

vidriiii

2010-02-23 @ 22:10:48
Postat av: Anonym

Haha ska du säga din sliskunge !!! Haha :P

2010-02-24 @ 09:26:49

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0