Galaredo !

"Tävlingsdagen" i skolan idag. Riktigt kul !!
Fia följde med mig i morse och fick vara min modell.
Vilken stressfull förmiddag må jag säga, håret blev inte som jag tänkt och därmed blev allt ett tapp försenat. Men tillslut blev allt bra :)
Blev tyvär ingen "pallplacering" för min del utan precis under. Det är ju typiskt !
Men det får fan duga !!
Fia blev ju supersnygg i alla fall :) & jag blev efter alla om och men nöjd. Och det är väll det som räknas .
          
         
         
         
         
         

Det här gjorde vi bra Fielin !
Tack för hjälpen :)



Kommentarer
Postat av: Jolle

Bra jobbat Pallo :)

2010-02-17 @ 15:56:34
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/
Postat av: Carro

Aa men tack så micket :D Detsamma må jag säga !!

2010-02-17 @ 16:16:33
Postat av: JB

Vilken puma! Fifan va snygg du är Fia, och Carro du är grym!

2010-02-18 @ 20:35:06
Postat av: Carrsling

Hihi, tack min älkade vän :D

2010-02-19 @ 09:28:44

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0