12 januari

Första skoldagen idag efter lovet.
Idag var det så fint väder ute, trodde nästan att våren var på väg men när man gick ut var det fortfarande istid ute.
Imorse när jag knatade till bussen runt 7.15 var det så kallt att jag fick en såndär brain-freze som man brukar få om man dricker ISkallt vatten typ. Måste skaffa mig en mysse !
Det börjar lungt må jag säga, en lektion idag & sen fick man åka hem igen. Kändes värt !
Imorrn börjar vi i alla fall med hudvården. Kuul, sköönt !

 
         

                  Åhhh va underbart !
                          sommar
                              sommar
                                   sommar



Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0