Typist

I måndags när jag kommit hem från jobbet, är lite småtrött sådär börjar mod & padre komma på att jag inte har nåt giltigt pass. Fan fan fan... Jag åker till Tysklad om en vecka!
Självklart får jag panik, ringer till polisen direkt, dom har såklart stängt.
Kommer på att man kan skaffa ett såntdär provisoriskt pass, visste att det skulle vara dyrt men fan inte 1000 spänn! Dessutom som bara räcker en resa från och till sverige. Åh så onödigt!
På tisdagen var det ju bara att dra till polisen och införskaffa mig ett sånt där då. Men när det äntligen var min tur tycker polisen att jag ändå ska chansa att köra på ett vanligt pass. Det tar vanligtvis fem arbetsdagar att få hem det och hon sa men 99,9 % chans skulle det hinna komma. Jag tjänar ju i alla fall 600 kronor i sånna fall.
Blir jobbit om det inte gört.. Men förhoppningsvis hinner det komma innan tisdag för då draaar vi !






Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0