2 Juni

I övermorgon är allt slut.
Aldrig mer skola, förhoppningsvis.
Gud, jag kommer sakna det, jag fäller nog förmodligen en liten tår, av lycka såklart,
jag är så känslig.
Sen jävlar ska jag njuta av de lediga dagarna jag har i sommar & istället ska jag börja räkna ner dagarna till allt annat roligt som händer nu framöver.

Idag har jag i alla fall stekts på vår baksida, stod iochförsig bara ut i två timmar sen blev det för varmt. Det gäller att småtta åt sig all sol nu tills på fredag, måååååste vara bruuun !

Imorgon bjuds det på en sista lunch i skolan, studentlunch tillsammans med alla treor.
Efter det ska vi i klassen smycka vårt flak vi ska åka runt på, min Kalle ska vara Dj, det kommer bli grymt !

         


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0