4 juni - STUDENTEN

Det finns inte ord för hur bra min student var.
Hela dagen, från 03.30 då jag klev upp ur sängen
till klockan 03.30 jag la mig igen, var helt oförglömlig.
Nu vet jag inte om det är nån eller hur många flickor från klassen det är som läser min lilla blog men ni ska veta att jag haft tre superroliga år med er !

I alla fall så började dagen med fotografering på skolan, efter det blev det en mysig champagnefrukost vid bryggan, vi skrev även i alla mössor.
Sen blev det kyrkan, promenera tillbaka till skolan där det blev betygsutdelning och lite mer fika :)
Seeeeen klockan 12.30 sprang vi ut. Åhhhh så underbart !!
& sen flak (hur jävla kul som helst) och sen hem och sen partyyyy hela natten lång !!





















Kommentarer
Postat av: jossi

hå kuuuul! Men hur ska jag klara mig utan att träffa min Caroline nu varje dag?! JUUOH :( <3

2010-06-06 @ 12:15:38
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/
Postat av: Tessan

Grattis tjejen! Du kommer minnas din student som en av de bästa dagarna i ditt liv! Fast det gått 10 år sen min är det fortfarande en av de bästa dagarna jag varit med om!



Kram

2010-06-06 @ 21:09:22
URL: http://crewlady.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack så mycket :)

2010-06-07 @ 13:43:05

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0