Jobbat

Hahahahahaha. Har sagt det förr men säger det igen.
En del människor är bra klockrena, jävligt konstiga men härliga.
Idag kom det in en äldre tant som ville ha ett hål i ena örat för hon ville försöka bli lite mer modern.
Fan va hon babbla, tror jag stod me na i minst en kvart. Hon förklarade att hon jobbade med telepati? nånting, och kunde se framtiden genom ett tänt ljus. Knäppskalle...
Hon fortsatte med att framtiden inte längre skulle vara på denna jord om många år utan vår jord skulle explodera och vi skulle leva vidare på nån annan jävla planet. Hon berättade även att hon sett att inte bilar och annat sånt motordrivet skit skulle finnas utan vi kommer att glida omkring i rymdskepp i form utav tefat. HAHA kan ni fatta hur nära jag var att garva sönder mig, rakt i hennes ansikte. Tror jag skulle dö.
Hahaha det värsta var, hon frågade mig om jag visste hur en riktigt deprimerad människa såg ut.
Mjo, det gör jag väll, sa jag.
Hon sträckte sig fram mot mig över disken, asså jag snackar nääära nu och alla andra i salongen kollade.
Vetu vad jag gör me dom? sa hon. Ehhnää, sa jag...
Jag skickar en laser på dom genom mina ögon. Du ska ser hur dom skiner upp, det funkar, dom blir som en strålade sol. Jag kan bota dom.
OMG, haha jävla tant asså!!

Kommentarer
Postat av: Fia

hahahahahaha guud va jag skratta när jag läste! kooomiskt

2010-06-15 @ 21:27:17
URL: http://elsoen.blogspot.com
Postat av: vidriii

HAHAHAHA MEN VA! vilken kärring xD skickar laser genom ögonen hahahaha

2010-06-15 @ 21:36:00
Postat av: viick

hahahah de vare knäppaste!! så de va hon jag och mickan såg idag när vi gleed förbi haha!

2010-06-15 @ 22:34:40
Postat av: Carro

Haha ni skulle varit med å hört :P



Mjaaa kan varit :>

2010-06-16 @ 10:50:44

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0