Phuu ...

Imorgon är det "grabb" dag i skolan.
Alla flikkor i klassen ska ta med sig en varsin pöjke att ta hand om.
Ansiktsbehandling, manikyr, styla hår eller vad det nu kan vara.
Attans att min ligger i lumpen !!
Men hade den ultimata jag skulle ta med, Jocke !! Som nu har gått och blitt magsjuk.
Kan det bli mer otur!?
Som tur är har man Josefin som fan har kontakter åt alla håll och kanter! & som nu fixat en man åt mig, Stefan. Känner inte karln men jag tror det kommer bli jätte bra :) Tack min vän !


Kommentarer
Postat av: Jossi

kommer bli hur bra som hellst :D

2010-03-02 @ 21:18:47
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/
Postat av: Anton

Satan att man inte är hemma, du hade gärna fått ta hand om mig annars! Haha

2010-03-03 @ 00:36:30
Postat av: Carro

Jo, jag gick runt hela dagen igår,

Fan att inte Anton är hemma. Han hade ju vartit det perfekta :)

2010-03-03 @ 15:28:28

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0