Skoooola

Vi har nu fått alla datum till alla olika eximinationer.
Naglar, Smink, Hår, Svenska nationella ... oj oj oj!
Jag börjar känna panik. Jag skulle faktiskt kunna gå om ett år till, utan problem.
Eller nja kanske inte.
Visst, jag vill så klart ut och börja arbeta, flytta hemmifrån och börja ta hand om mig själv.
Känns jävligt läskigt bara. Börja jobba, huuh! & vad ska man jobba med ??
Betala räkningar??? ehh. Haha aja... Blir noooog bra!

I bland har man bra roligt i skolan.
Småttar runt och skrattar som en dåre.
I alla fall så är det 80 dagar kvar till studenten idag.
Ska fan försöka ta vara på varje skoldag så gott det går, tror faktiskt jag kommer saknat.

   Idag
         
         
         
         

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0