11 mars

Tog en promenad hem från banken, uträttat små ärenden.
Skööönt väder, hört att det ska bli dåligare tills imorrn igen. Jag döör, juuuu...
Har äntligen skaffat mig ett Visakort och en internetbank och en telefonbank !!
Mycket bra.

Nu MÅSTE jag plugga stenhårt!
Vickan, nu kör vi .

Imorrn är det fredag, tänker likadant varje gång jag skriver så.
Hur snabbt går inte veckorna egentligen ?!
På morgonen kommer först Claudia från MUS & ska få sina naglar längre,
och sen efter skolan tar jag mig mot Kalle, för på Lördag drar vi upp till Romme över dagen och småttar runt som galningar i backarna.
Yes, det blev lite skidåkning i år ändå :D

              
                   Funäsdalen 08

Kommentarer
Postat av: Tessan

Kommer bli guld i Romme men ni får f*n vänta på mig i backarna ;)

2010-03-11 @ 22:21:47
URL: http://crewlady.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha men det är klart :|) . Ska bli skit kul!!

2010-03-12 @ 07:35:54
Postat av: vick

Nu kör vi hahahhaha uscha vill inte! :P

2010-03-12 @ 08:45:45

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0