drömmer mig bort

Men fy fan !
Sitter å kollar igenom tusen bilder sen i somras.
Jag vill så gärna ha varmare väder nu, jag vill bli brun och få mina fräknar, vill bada & strosa runt på ön, vill ha mysiga utekvällar på Salt med vännerna, längtar efter sommardagarna med Kalle, jag vill knyta på mig gladiadorerna, vill till Tyskland, grogga på Slush,barfota, Ta Studenten, sola tills huden steker, få solblekt hår, bruna fötter, sena partynätter, tidiga soluppgångar & sena solnedgångar, jordgubbar me mjölk, varma enstaka regnkväll att mysa till, grilla, festival...

         
         
         
         
         
         
         
         

mycket jävla underbart !

Kommentarer
Postat av: Linn

Åååh jag med. Jag längtar till sommaren så jag blir galen.

2010-03-23 @ 22:19:26
URL: http://holward.blogg.se/
Postat av: Anton

Själv så blev jag solbränd igår, hade sisådär 22 grader. Maha!

2010-03-24 @ 17:02:42
Postat av: Jossi

JAG MED! Men snart så :)

2010-03-24 @ 21:03:23
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0