Hoola !

Måndag & ledig ! Småtti .
Har träffat min Kalle i helgen efter att inte ha setts på två veckor, Usch !
Han har påsklov från lumparlivet denna vecka, crap att jag har nästa. Sliskaroo.
Iallafall så har det varit en lugn och mysig helg :)

På bussen hem idag underhöll jag mig själv med att kolla missade tv avsnitt på Iphonen.
Fyyy Faaaan vad jag älskar Per Moberg och hans program - Vad blir det för mat.
Han e fan klockren. Satt och garvade sönder för mig själv i ett litet hörn
och alla omkring kollade. Haha !
Komiskt .

Imorgon drar jag till Sthlm med Mode & Trend kursen och besöker
hårproduktsmärket Matrix.
Åh, hoppas det är bättre väder än vad det var idag, spöregn.
Efter 5 min ute utan paraply kunde man fan krama ur mitt hår. Fy va sliskad, helt slickad !!

          
  

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0