Fredag

Jobbet i sommar är fixat !
Sköönt, måste börja spara inför Tyskland & Wacken snart..
Inge mer sommarlov, TVÅ veckor till student (nu har man börjat räkna dagarna på riktigt)
sen jävlar är man vuxen!
Jag oroar mig över en liten grej bara. Tänk om den här värmen har kommit nu för några dagar, kanske nån vecka och så försvinner den här underbara solen och det kommer en regnperiod, precis när vi tar studenten. Jag svimmar om det blir så, tänk om, kan så hända. Hoppas inte !

För övrigt är jag sjukt taggad för party, en låång varm sommarnatt med bästa vänner och massor med småttiga drinkar & dansa som galningar, hade inte suttit fel. Kan det bli en utgång med Vickan i morgon efter jobbet tro?! Troor jag noog.

Saknar också Kallen otroligt mycket. Det kommer vissa dagar då det är extra jobbigt och extra mycket längtan men han kommer hem om exakt en vecka och då ska vi fira 2,5 år :)

Nu ska jag äta nå småttigheter sen ska jag hitta nå vettigt att se på och sen ska jag sova.
Ha det bra !

         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är två veckor kvar :)

2010-05-22 @ 07:47:09
Postat av: vidriiii

jobb vart? :D

2010-05-22 @ 19:05:00
Postat av: Carrsling

Viiideeer :D

Eh, on the saloon yo know ;)

2010-05-23 @ 01:38:49
Postat av: Anonym

jahaja, mycket bra carrsling :D

2010-05-23 @ 11:37:33

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0