Slisksmåtti

Nu har jag tammefan pluggat hela dagen, ändå vill inte allt slisk gå in i min lilla hjärna.
Nu får det räcka för idag !
Kallen kom hem igår, hade ju inte varit helt fel att umgåtts lite med han idag med det går inte.
Plugg plugg plugg. Jag blir galen, så här mycket har det aldrig tidigare vart i skolan.
Nästa vecka är det först det skriftliga nagelprovet på måndag (JUUUUUUU), samma dag lite senare ska vi ha redovisning om Mahayana (?) på religionen. På tisdag är det modevisning med mode och trend kursen. På onsdag är det modeller som gäller. På torsdag är det sista praktikdagen och på fredag är det Religionsprov och ett inlämningsarbete som måste in. Sen är det ny vecka och då måste ....
Men snart är det över! Tre veckor till student imorgon !
Imorgon drar jag i alla fall iväg till Västerås och sen på Lördag hem till Våla igen då Josefajnjävel ska firas. 20 år !  Sen på söndag måste jag nog plugga lite till.
Aja, där har ni min plan för helgen.
Hej så länge  .



Grattis älskade friend

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0