Äntligen fin om händerna igen

Nu har jag till slut tagit mig råd till att beställa tid för nagelförlängning.
Ska prova gelé för första gången faktiskt, får se hur det blir.
Redan imorrn hade dom tid, klockan 09.00. Tur att jag var ledig :)
Jag saknar så himlans mycket att göra naglar själv.
Vi ska ju ut med jobbet på lördag. Käka på Olearys, bowling och party på bowllaget och sen vidare till Flurran. Jobbar söndag så kanske skippar flurran så jag orkar upp. Hihi. Men då är det ju perfekt med nya frächa naglar, bara jag inte lyckas slå av någon på bowlingen, då jäklar!

Kommentarer
Postat av: vidriiii

oh vart ska du göra nånstans? :D

2010-11-11 @ 20:40:56
Postat av: Vidri 2

I Svavagalleran på någon salong där :D

2010-11-12 @ 16:36:02

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0