Dalmatajnus

Troor noog att jag misslyckades helt och hållet med min förklädnad igår..
Det började redan när jag och Josse hoppade på bussen in till Uppsala.
Tanten bakom ratten sa att,  -på den här bussen måste man sitta i bur om man är katt.
Jag e en hund!
Framme i Uppsala var det pinsamt! Alla tittade lite konstigt, inge konstigt!
Och många skrek mjaou efter mig. Näej, jag är ingen katt, jag är en hund.
Vi tog bussen till Årsta, Linn bjöd på tacos och cider och vi hade det lite trevligt innan vi drog till Edward (Sara).
Haha Linn hade den mest klockrena utstyrseln! Så söt så man kunde dö.
Erik skjutsade oss dit runt 18 och vi var först på plats. Sara hade fixat och donat och pyntat så halloween fint i hela huset nästan, man fick den rätta känslan! & dessutom blev man bjuden på en jättegod spökbål med spindlar och slemmit godis i. När alla sen var på plats fick vi pizza slizisar att äta, massa godis och cirre med dirre. Efter det klädde alla på sig och gick ut, svinkallt! Vi delade upp oss i lag och gick en tipsrunda. Det här var alltså mitt ute i urskogen, värre än östervåla, mycket värre och det var kolsvart. Det ända man såg var marschallerna som man följde. Skitläskigt. Vi, jag & Josse vann dock inte. Fressten, vi hade en tävling för bästa utklädnad också såklart. Jag vann!   inte. Men jag kom två :D Linn Vann. Hon var bäst! Men i alla fall så ledde den här tipsrundan oss till en liten snickarbod. Åh va mysigt det var. En stor öppen spis där elden sprakade, det var såklart massvis med pynt där också, vilken feeling vi hade. Sen satt vi bara och snackade i någon timme. Det var jätte kul att träffa alla igen och alla var sig lika. Eftersom jag skulle upp och jobba blev det inte allt för sent. Erik kom och hämtade oss igen och skjutsade mig och Josse till busstationen. Vi var på väg till vår hållplats när vi går förbi en unge. - Titta pappa, en småråtta! Sa skitungen och pekade på mig. Haha va faan? En småråtta?? Aja, det var riktigt kul och mysigt i alla fall. Att klä ut sig, det är fan det bästa som finns!
Cjutig, visst! Resten av bilderna kommer imorrn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fan snygg i allt du!!! GILLLLLA!!

måste köra en gävla soon! fikade med linn,malin och börje i veckan! vi sa att vi ska ha drinkkväll någon dag! du måste med!! :)

2010-11-07 @ 21:27:42
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: CARRO

Hihi :)

Åhh ja, va kuul! Jag ringer till Linn imorrn och hör lite :) Ha det bra så länge!

2010-11-07 @ 23:26:02

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0