Fredag kväll

Nu har jag småttat mig ner i sängen, ska slå på en film eller bara sova kanske. Har knatat runt på stan hela dagen tillsammans med Malin och hennes klasskompis, som jag tydligen glömt namnet på. Nånting på J var det. Hon var skit rolig, jätte trevlig tjej. Vi har fikat, shoppat massa onödigt och ätit kina och sushi buffé. Mycket trevlig dag! Vi var bla in på Gallerix och jag kikade in nån kärleksbok, så fin. Det var en vers som gjorde att jag blev ännu mera kär, om det nu är möjligt. Minns inte exakt men,- Om du blir hundra år, då vill jag bli hundra minus ett år, för då behöver jag aldrig leva utan dig. Jag tyckte det var jätte fint.  Imorrn börjar jag jobba 9.00 och slutar klockan femton noll noll, skön dag. Lördagskvällen är ännu inte helt spikad men det blir nog party imorrn igen förmodar jag. Ha det småttit. Faaast det går ju inte när det är sånt sliskit craparooo väder ute. Vidrii vinter! God Natt.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0