Jag och min lilla pistol

Jag snackade om för längesen att jag ville och skulle lära mig ta hål i folks öron. Men av nån anledning rann det ut i sanden och det vart inge av med det. Nu i veckan har vi tagit tag i det igen på salongen och jag har tränat och tränat, på att skjuta i träningsöron. Läst massa viktiga papper och fått små undervisningar och sen tränat ännu mer. Igår tog jag mina två första riktiga hål. Det var spännande men lite läskigt, men nu är de första hålen gjorda i allafall. Mycke bra! Nu ska ungarna få vad dom tål!! Mahaha... blink*

Kommentarer
Postat av: Julia

Roligt (och spännande) att testa på sånt där! Du kan ju få skjuta mig i örat sen när du övat upp dig lite, tortera småttingarna först, och sen kan du kontakta mig! ;) Hehe!

2010-11-29 @ 23:12:23
URL: http://vadursflickan.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha säg till när du är redo ;D

2010-12-01 @ 12:27:07

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0