Ugglas Revy / Stockholm

Jag var ju medbjuden till Stockholm i lördags för en heldag där tillsammans med
Kalle, Kerstin & Bengt.
Klockan 15.00 började Magnus Uggla och hans revy på China teatern. Hela revyn var tre timmar lång, innan allt började tänkte jag guud va långt men jag kan säga att det kändes som hälften av tiden. Den var så jävla roligt! Vi satt alla och garvade oss igenom de där timmarna. Jag skulle utan problem kunna se det igen.
Tyvär fick man inte fota under själva revyn så jag har inga bilder att visa.
Efteråt hade det bokats bord på en galet tjusig restaurang ca ett kvarter bort.
Vi beställde in en varsin fördring - Appeltini och gick sen direkt på varmrätten.
Jag käkade pasta med oxfile och hela köret,
och det var den godaste pastaupplevelsen någonsin tror jag. Hihi.
Till efterrätt blev det såklart en vitchokladpannacotta med hallonsås.
Herregud, det går inte att beskriva med någon annan pannacotta. Helt underbar!
Alltså, en mycket lyckad middag.
Efter det var det någon timma tills tåget gick hem så vi satte oss på en bar och drack en varsin drink.
Mongotango hette min, småttigotti!
Klockan 11 ungefär var vi hemma i västerås igen där kvällen avslutades med I Rymden Finns Inga Känslor, mycket bra film.
Tack för en otrolig dag!

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0