21/november

Den här helgen har verkligen sprungit iväg. Det är bra, snart är det sommar. Nästa helg är det första advent. Usch. Nu börjas den här skiten. Mamma blir som galen här hemma med sina jävla tomtar och sitt pynt. Minst 5 nya tomtar varje år och de gamla åker aldrig ut. Överflöd! På onsdag är det 4 veckor till jul. Blää. Men det ska bli kul att få julklappar och kul att ge bort. Sen är det nyår, det ska faktiskt bli roligt, hoppas jag, det brukar det bli. Undra om jag ska ha samma klänning som förra året, jag älskade den. Men jag kommer köpa något nytt, det vet jag. Det bästa över den här julen är att Kalle har, tror det var två veckors ledigt. Jag hatar att han har jobb i Skövde. Även fast vi sågs nu litegrann denna helg så saknar jag han lika mycket ändå. Det är väll bra & dålit på samma gång antar jag. Min Kalle.
Nu ska jag i alla fall sova. Upp och jobba imorrn igen!

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0