Gävle

Ohh Myyy! Jag är helt slutkörd.
Idag har både jag & Malin varit helt möra i hela kroppen.
Vi har fan träningsverk eller vad skjutton nu det är som värker i låren.
Folk var som galna igårkväll. När Hoff började spela var det plöjning på hög nivå. Det verkade som det var mer människor där som bara ville kötta sig fram mot scenen, verkligen plöja. Förstöra. Vet inte hur många gånger jag fick armbågar och käftsmällar under själva spelningen. När det är sånt där jävla tryck då är det bara att kötta på själv. Jag är liten men när det väl kommer till kritan, då jävlar kan jag också härja som en dåre. Jag kan säga att då är det en fördel med spinkiga armar och armbågar som man kan spetsa folk med. Men jag kom i håg när vi var till Peace & Love i Borlänge 2008 och stod längst fram på In Flames spelning. Då hjälpte inte mina spinkiga armbågar kan jag lova, då försökte jag verkligen kämpa för mitt liv, för jag trodde seriöst ett tag att jag skulle bli ihjäl klämd. Men i alla fall, det var kul igår! Vi hade det riktigt skoj. & Hoffmaestro kan ju vara ett av de bästa liveband jag sett.
Malin bjöd på tackos som Linn också var med och käka.
Tyvär skulle hon upp på praktik till skitungarna så hon stannade hemma.



Vi träffade vi på hemmabor som vi skrattde och knäppte roliga kort konstant med hela natten. Komiska människor.


Det här var en riktig sliskare ska ni veta!




Efter att dom spelat klart då var det disco och party tills stängning.



Kommentarer
Postat av: Millan

Vad kul det var att se dig igen vännen <3

2010-11-27 @ 14:04:09
Postat av: Caroline

DETSAMMA Millerill <3

2010-11-28 @ 12:40:07

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0