naglar naglar

Ibland har man otur.
För ungefär 2 veckor sen nu, måste det vara, hade jag en tid bokad för gelé naglar. Jag gjorde dom på en salong i Uppsala som heter Salong Panczel. Fan va missnöjd jag var, är! Alla naglar är borta idag, dom har fallit av. Jag tyckte att resultatet de två, möjligtvis tre första dagarna var helt ok. Men efter det har dom ramlat av en efter en. Alltså, hela nageln var katastrof faktiskt. Filningen, formen, fästet. Självklart gick jag tillbaka och förklarade vad det var jag tyckte var fel. Det var fem dagar efter att dom gjordes. Då var dom trasch kan jag säga! Frågade faktiskt om jag inte kunde få mina pengar tillbaka men icke. Fixa inte dina naglar där! Istället har jag nu beställt tid, nu på onsdag till en kvinna som kommer från Estland. Hon kommer till Sverige en gång i månaden.  Syrran min har gått till henne, jag vet inte hur länge. Hon som arbetar som frisör har ju sina händer i vatten typ hundra miljoner gånger per dag och dom är lika fräscha och fina tills nästa gång hon fixar dom. Man kan ju undra varför jag inte bara från första början beställde en tid hos henne. Då hade det blivit liiite billigare nu. I alla fall sitter jag nu och letar idéer på Internet. Det är nämligen lite svårt att kommunicera med henne. Hon kan ingen svenska och hennes engelska är sådär alltså! Därför tänkte jag ta med någon bild. Hon är grymt duktig på dekoration. Jag är sugen på något extremt. Kanske spetsiga mördarnaglar. Vill ha något svart inblandat också. En svart blomma och något sten?. Det passar bra till allt, nu till jul och nyår. Mja, jag vet inte.. Vilket problem jag har. Haha.
Typ såhär kanske, dock inte den där stora pärlliknande grejjen på långfingret.
Grymt tufft!
eller också såhär var jätte fint..
Hmm. Jag undrar om det funkar och ha sådär, jag tänkte på min touchtelefon..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad drygt!!!! mina gele vart med fula efter ett tag.. betalade fan 850 spänn likosm :O vart typ skit äckliga!

2010-11-29 @ 14:30:11
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: Anton

Kör inte med spetsigt, det är ju skitläskigt ju!

2010-11-29 @ 15:54:53
Postat av: Carro

Nähää tycker du. Jag tycker det är stentufft!

2010-11-29 @ 16:49:20

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0