Fredagsmys i heby

Vilken fin dag det var igår, ända tills det började SNÖA!
Jag och Kalle satt i bilen, på väg för att uträtta några små ärenden.
Det började regna, sen typ snö blandat sliskregn och sen kom det snö, stooora snöflingor dessutom. Jag dööör! Det är ju bara oktober, Kalle var överlycklig såklart, typist. Själv satt jag faktiskt nästan å grina. Det lär väll inte komma massor hoppas jag.
Gårkvällen var jättetrevlig, hela hebyligan + jag hade fika & spelkväll kan man säga. Någon form av frågesports spel och med andra ord fördrev vår kväll ända fram till halv två på natten. Mitt lag, dvs Jag & Kalle var sämst men nästa gång då jävlar kommer det spruta ord ut ur Kalles mun och jag skall vara mer allmänbildad, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

" det är blod på min gaffel"

" det är ju din läppstift!

2010-10-17 @ 03:21:46
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: Anonym

ditt mohaha

2010-10-17 @ 03:22:15
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: CARRO

Åhhhh!

Alltid! alltid ska det komma nåt sånt där förjävligt ur min lilla mun :P

Hahaha

2010-10-17 @ 16:03:00

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0