Gäääävla

Oh Herre...
Hahaha jag dööör av skratt!
Kollar igenom bilderna sen igår och håller på att garva ihjäl mig,
och då är det bara bilder från förpartajet..
Vi var ju till Linn i Gävle på inflyttningsferre igårkväll. Kom dit runt halv sju och blev bjudna på middag (vitlökig) haha, men asgott! Vi spelade spel, pratade massa skit och skrattade tills Niklas körde oss ner på stan mot Heartbreak. Vi hittade ett skitbra trubadurband som spelade massa bra låtar på övervåningen så där stod vi och småttade loss nästan hela kvällen.
Ca 30 minutos innan stängning fick vi nog och drog till MacD och svullade nattkäk, alltid! Mohahahahaha, det var fan det bästa på hela kvällen! Gud vad jag älskar mina vänner! & efter det kom TAXIn å hämta upp oss, körde oss till lägenheterna, vi delade upp oss, några hoss Linn och resten hoss Malind.
Sen deckade vi på 2 sekunder!
Imorse var en mindre trevlig historia men det blev iallafall en mysig frukost framför Bertfilmen :)
Asså, det finns så mycket bilder, jag vill visa alla, men det vågar jag inte, men några...

LINN








HAHAHA Linnéa, det här är det komiskaste jag sett, jag var tvungen!
Åhhhhh gud, jag kan inte sluta skratta...







Kommentarer
Postat av: Malind

åååh fy fan vad kul det var igår <3<3<3

Det är så mysigt när vi träffas allihopa!

2010-10-09 @ 17:25:09
Postat av: Caroline

Verkligen, asrolit :)

Fy tusan, jag vill komma till er...

Vi ses snart igen <3

2010-10-09 @ 20:35:39
URL: http://pallopin.blogg.se/
Postat av: pauline

MOHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAH



MÅSTE HA ALLA BILDER :) SKICKA SKICKA SKICKA!!!!!

[email protected]

2010-10-09 @ 20:43:46
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0