Hårfunderingar

Hooooolaa! Det är onsdag kväll och lilla Djea är här, vi sitter å kollar på arga snickaren och jag svullar glass men nu är jag så mätt, det känns som jag ska dö. Idag har jag jobbat hela dagen, varit en stud på salongen nere på stan för dom behövde hjälp men hade kunder inbokade på salongen i gränby så avslutade dagen där. Imorrn jobbar jag från 10-18 och sen drar jag ner till stan igen för då ska jag och några till ha egen hårvårds kväll på salongen där. Jag är så sugen på att klippa av mig skiten men det kommer jag aldrig våga. Men däremot funderar jag starkt på att slänga i några mörka, möjligtvis rödbruna slingor eller göra hela håret nån nyans mörkare, vore cjutigt nu till vintern. Men vettefan asså, såhär tänker jag alltid, jag vill så gärna, men älskar ändå mitt blonda hår. Men något som jag bestämt mig för är i alla fall att småtta i lite ljusa folieslingor precis i botten, har inte blekt håret på flera flera månader och nu när solen inte är lika stark längre får jag inte lika fin blond färg som på sommaren. ALLTSÅ slutar det med att jag blir blondare. Det blir nog bäst så!

Kommentarer
Postat av: Jossii

du har alltid så svårt att bestämma dig lilla Pallopin, de blir noog bra :)

2010-10-06 @ 21:10:17
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/
Postat av: Linn

EXAKT så där är det för mig också. Man vill gärna göra något kul, inte för att man är missnöjd med blondin-kalufsen, men det känns tråkigt när man alltid har haft det. Men jag tror nog vi kommer vara blondinosar för alltid Caroline : )

2010-10-07 @ 14:50:05
URL: http://holward.blogg.se/
Postat av: CARRO

Haha det slutar alltid så ! Det är nog lika bra så :P

2010-10-07 @ 18:54:40

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0