GodKväll mitt herrskap

Hooola!
Guud, hur kan det vara så mycket människor, helgen innan löning och allt. Kan tycka att det ska vara tvärtom. Är hemma nu iallafall från dagens jobb, har precis käkat kvällsmat. Tror jag ska slå på tvn vid 21.00 för då visas MrBean! Imorrn börjar jag klockan 10.00, så inge ut och ränna ikväll heller..
Det är lite roligt med en del kunder jag har ibland faktiskt. Idag kom det in en jätte trevlig tjej som ville färga sina fransar och bryn. På hennes fransar la jag som på nästan alla andra en svart färg. Blev bra. & sen när det kom till ögonbrynen så skulle hon verkligen bara ha svart, svart/brun där med. Jag sa då till henne att svart blir oftast lite för markant, jag kan tycka att det ser ut som två blodiglar som blir till. Det säger jag inte såklart utan lägger på svart om det är det dom vill ha. Men i alla fall så ångrade hon sig och sa, - näej näej, kör brunt då, men MÖRK brunt ska det vara! Och så fick det bli. Lät det sitta i ca tre minuter, vilket oftast räcker för det där färgen suger åt sig som en svamp. Visade henne resultatet och hon utbrast - SHIIIT va MÖÖRKT! Haha, ja vad trodde du det då skulle bli med svart din sliskare, ville jag säga. Men det är bara att le - Hehe mmm. Mycket komiskt!
Men hörrni fressten, var det någon som såg lyxfällen häromdagen eller? Då Vanita var med? Mohahaha jag dör. Hur skön var inte hon? Så jäkla klockren. Helt slut i huvet med underbar!  - "Jag blir verkligen såhär kär i grejer och så tänker jag såhär 'Bara jag får den här så blir världen så mycket finare' . Exakt vad jag tänker! - Men bara för att jag vill ha fina kläder... Nääääej, gud va kul! Kolla tv3 play!!
Nej nu börjar Benaren om bara nån minuta. Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0