.!? ?!.

Alltså, idag har jag varit ledig. Vaknade runt åtta när syrran skulle iväg till skolan men somnade om och gick inte upp ur sängen förrns klockan var 13.00. Låg och funderade på massa saker. Den här lilla bloggen tex. Har skrivit om typ allt och ingenting nu, ja vad är det, tre år typ. Kollade tillbaka på mina arkiv och fan va kul det är att se tillbaka. Alla bilder. Hur länge till man håller på att skriver, det vet man aldrig. Men jag ska aldrig ta bort min blogg. När jag blir gammal kärring, då ska jag kolla. Gud va kul. Sen kollade jag min status. Av någon anledning kollar jag den aldrig, jag hade faktiskt ingen aning om hur många det var som läste den här crapbloggen innan jag kollade idag. 57 pers idag!! Haha då blev jag rädd! Jag menar, jag vet att mina bästa vänner läser och fler bekanta jag känner men jag tycker ju 57 personer är sjukt mycket.. Maha. Jag önskar man kunde se alla som kollade. Få se nu, jag kan räkna mig till 20 läsare. Vad spännande. Haha.
Aja, skitsamma. Förövrig den funderingen har jag inte gjort det minsta lilla idag. Vi har en liten cjutig pysselbutik här i byn som jag var fram till idag. Jag skulle köpa vit textilfärg som jag skulle fippla med till min halloween utstyrsel som jag ska ha. Det butiken var ju såklart stängd måndagar. Varför då? Jag är så trött på att bo i en sån här lite trökhåla där det bara finns en pysselbutik och den inte ens är öppen. Sämst utbud, och jag menar ju inte bara pysselbutiken nu. Näej, imorrn ska jag in till jobbet igen så får leta på nån färg på lunchen. Måste förflytta mig, till nåt större ställe. Snart så, snart.
Aaaajaa, om en fem minuter ska jag se på tv så jag ska micra lite te och få fram lite glass nu. Heeej dåå.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0