Att göra

Jag är ledig ända fram tills på fredag, småttiwohoo alltså!
Jag ska hälsa på mina älskade vänner som är nyflyttade till Gävle, saknar er så jävla mycket! Sen vill jag träffa Vickan, har varken sett eller träffat eller knappt pratat mena på hela sommaren och nu är vi påväg mot hösten, det här går inte! Sen ska jag, jag måste försöka hitta på nå till min lilla älskling som fyller 20 nu den 24 september. Det är alltid lika svårt, han har ju allt! Sen på torsdag är det öppning för de nya butikerna i Västerås, bla MONKI, så dit ska jag(hoppas på nå bra erbjudanden). Sen samma torsdag fyller Jockemannen år, så man ska väll ge den karlen nåt med, han & Djea kommer hem från Cypern imorrn kväll så ska med Moden till Arlanda för att möta upp dem och avundas deras nya frächa bränna, måsta sola! Sen tror jag inte att det är nåt mer faktiskt.

        


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0