Guuud

Naääe.
Fy fan va pinsamt!
Vet ni.. Imorse ringde min mobil, Kalle kollar och säger att det är Vickan som ringer. (Ni som känner mig vet hur jag brukar säga hej och svara i telefonen.) Åhh tänkte jag, Vickan!! & så svarar jag med HEJ DIN GAMLA SLISKARE, VAD FAN VILL DU? Nåt i den stilen brukar jag alltid säga, ironiskt alltså. Men i alla fall så får jag till svar, - Vem är det? Vem pratar jag med? Och så kommer jag där då och fattar ingenting å bah, haaalllåå, halåååå och så kopplar jag att det först är en kille och sen när jag hör hans röst hör jag att det är min chef (eller nja, ex-chef), Volkan!! Jag trodde jag skulle sjunka genom jorden. Jag menar, hej din gamla sliskare, vad fan vill du?? Neej herregud! Det kan väll lätt bli att man kan missta sig på Vickan och Volkan men fan Kalle, haha, Hädanefter ska jag vara nooga med att kolla vem det är som ringer. För så här mycket har jag inte skämts på länge.
Förutom detta har min dag varit bra, åkte till Heby igår, firade Kalle lite med presenter och tårta och vaknade upp här idag. Vi tog en lång sovmorgon och åkte sen in till staden, för en gångs skull var det Kalle som skulle shoppa och inte jag. Nu har vi precis småttat i oss glass och ska väll snart krypa ner i sängen igen, imorrn blire 20 års party. Kul! Hörs då, hej sålänge.

Kommentarer
Postat av: Linnsann

Haha nej men Carro va kul :). Jag kan se din min framför mig haha. Ha de gött så kommer jag och tuffs någon dag snarast.

2010-09-30 @ 23:18:58
Postat av: Carro

Nja så jäkla kul var det inte :P Haha! Åhh jag gör det :D

2010-10-01 @ 15:14:28

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0