Min dag i går

Vaknade i Västerås och tog ännu ett farväl av Kalle som kommer igen om 1½ vecka, då blir det 20 års firade för hela slanten alltså!. Tog 804:an till Uppsala och träffade upp Vickan, som jag saknat henne. Vi satte oss på Waynes och tog en fika och hade en jävla massa att prata om, åhh vad jag älskar Waynes kladdkaka förövrigt! Efter det knatade vi upp på stan, hittade de perfekta höstskorna och efter det blev det Sushilunch innan vi drog hem till mig för att spendera resten av dagen med Josse. Vid 4 följde jag med Moden till arlanda för att hämta Djea & Jokisch som varit på Cypern en vecka, så bruna och fina. & sen var det inte så mycket kvar av den dagen, en mycket bra dag.



Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0