Multimegaintense kur

Eftersom jag ändå är ledig tog jag mig för en gångs skull tid till att sliska i en hårinpackning. Redkens - alla soft kapslar är en riktig dunderkur alltså! Ca 10 minuter står det på baksidan men jag hade den i, i 2½ timme. Det kunde mitt hår behöva! Sen efter det småttade jag i lite serum också & lät det sen självtorka. Nu är det så mjukt att det bara hänger som en sliskboll. Det bara flyger åt alla håll och är platt som en, jag vet inte vad. Det är vidrigt platt! Men fan va softish det är! Detta kan jag rekomendera.


Kommentarer
Postat av: vidriii

hahahahahahahaha du är så vidriiiiit rolig

2010-09-23 @ 22:59:06
Postat av: Pallopinjävel

de e vidriiiiii, och rooooliiiii

2010-09-24 @ 20:17:00

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0