Tisdag

Är det inte ganska dåligt, eller ohövligt eller vad man nu ska kalla det att sätta sig på ens annans grejjer? Jag somnade på bussen in till Uppsala i morse, jag hade lagt mina saker på sätet bredvid mig. Vid en hållplats gick en kille på, tydligen skulle han sätta sig bredvid mig även fast det fanns andra lediga platser. Och det med att han satt sig bredvid mig skiter väll jag i. Men när jag sitter och sover behöver man inte sätta sig mina grejjer bara för det. Sen när jag kollade upp på honom kollade han på mig som om jag vore dum i huvet. Jag menar hur svårt är det att bara picka lite på axeln, eller vad som helt?! Och fråga ursäkta, kan jag sitta här? Min matlåda blev platt! Och om han hade krossat min Iphone, då jäklar.  Aja, förutom det har min dag varit bra :)
Trevlig dag med trevliga människor.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0