Hemma

Redan hemma, känns inte som vi vart borta.
Vi tog ju bilen till Stockholm i Torsdags. Barbro hade bokat bord på en asgod grekisk restaurang i närheten av henne. Super gott, fetaost fylld sovoulaki. Jag visar bilder nån annan dag..
Idag har Jag & Kalle knatat runt på stan hela dagen, är så trött, slut i benen!! Men det var roligt, det var ett bra tag sen jag var och shoppade i storstan. Dock har det småduggat och regnat  typ hela dagen men men.
Jag önskar så himlans mycket att hans jobb i Skövde kunde ligga lite närmre, så vi kunde ses mer. Saknar honom.
Nu lär jag väll sova, upp tidigt imorrn för jobb.
Blir party i morrn natt så jag kan behöva lite skönhetssömn.
GO NATT !
Fressten, den här tröjan låg hemma på mitt rum när jag kom hem. Fyy faan vad jag har letat efter den. Syrran hade hittat den och gav den till mig i krya på dig present, hååå TACK TACK TACK!! Jävlit fin !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0