20.26

Idag har jag kämpat på som en galning på jobbet. Jag får snart psykiska utbrott på alla kartonger och alla produkter som står utspritt på hela salongen. Det levererades och togs hem så mycket nytt till öppningen av den nya salonen. Jag som vill ha det snyggt och ordningssamt runtomkring mig får ju damp. Har packat upp och lyft och sliskat runt så mycket att min stackars tummnagel gått av, JÄVLA SKIT och min rygg är ihoptryggt, det känns som man är Quasi Modo ! Ikväll ska jag ligga i soffan och kolla på film & käka glass och godis till middag. Känner för att skrämma upp mig själv så ska strax sätta på en riktig b-skräckis. Imorrn blir det kalas hela långa dagen. Klockan 14.00 ska vi allihopa vara hemma hos Djea som bjuder på det första kalaset. Klockan 18.00 sticker jag vidare hem till Linnéa som fyllde 21 år när vi var i Tyskland på Wacken, som nu ska ha sitt b-day kalas. Ser fram emot morgondagen helt klart !
I Torsdags hade blomsterhallen invigning på Gränby Centrum de med. Var dit med Modeloden och kollade och möttes av en sjukt lång kö. Inte så konstigt med tanke på att de hade invigningspris på orkideér för 39 spänn. Liiiite billigt ! Mamma blev helt till sig och plockade på sig till alla fönster i huset tror jag. Kunde ju inte undgå att pynta mitt fönster ytterligare lite till jag heller. Småttifajnt sörru!
Trevlig lördakväll då.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0