fritt fram

Jag håller på att packa ner allt det sista som ska till lägenheten.
Lite kläder och lite skor typ.
Har lämnat det kvar för att jag inte riktigt velat flytta på riktigt förrns nu.
För det första så gillar jag att bo här i Östervåla på sommaren, dessutom bor och jobbar alla mina vänner & Kalle (heby) här över sommaren. För det andra så fick vi en lapp i brevinkastet för någon vecka sedan där det stod att fastigheten fått vägglöss, riktigt discusting ! Det var lägenheten under mig som dragit på sig sånna kryp. Han som bor där hjälpte mig och Kalle en gång att bära upp våran soffa. Mycket skum människa.
Jag läste lite om det på internet och det stod att det bara sped sig genom möbler mm. typ resväskor och sånt. Vi fick ju då för oss att han smittat hela våran lägenhet, genom hans kläder då. Vi har själva gått och kollat på lister och i resåren på sängen och alla små krypinn med ficklampa men inte hittat några. Dom skulle tydligen vara så stora så man kunde se dom med ögonen.  Förra torsdagen när jag var i tyskland var det några gubbar som var in och skulle kolla om skiten behövde saneras men vi hade som tur var inga vägglöss hos oss. LÄTTNAD ! Nu är det alltså fritt fram att boa in sig : )
Jag ska knäppa lite kort så får ni se hur fint det har blivit.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0