Godnatt

Fuck, det blev vinter till slut.
Snön kom ju i alla fall i passande vecka, julveckan.
Vi här i Uppsala har klarat oss i från skitsnön länge. Bara det inte kommer mer än såhär är det helt ok ! Jag känner i alla fall att mina julkänslor börjar infinna sig. Det blir måånga julklappar inslagna på jobben, mycket julmusik i högtalarna också, mina julklappar står framme i massa kassar redo att läggas under granen, julaftons utstyrseln är inhandlad, julkalendern är fett spännande och jag är faktiskt riktigt sugen på Djeas julbord. En julpuss hade jag velat gett till min Kalle också iochförsig men det får jag göra över telefon ♥
Fyra jobbdar kvar, sen är jag redo att möta tomtejäveln : )

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0