Hårkonstnärerna Forum

Japp, nu börjar det ta fart ! Ännu en butik/salong slår upp dörrarna !
Denna gång i Forum Gallerian mitt i centrala Uppsala. En väääldigt liten och cjutig en.
Jag kallar det butiken för det blir främst massvis med försäljning av BRA hårvårdsprodukter. Alla de bästa och mina favoritmärken ska tas in. Loréal, Kerastase, Matrix, Joico, REF, Wella, schwarzkopf, Tigi, KMS, Goldwell mfl, och några enstaka favoriter från olika märken. Idag var vi ner och bestämde det sista, tak, glashyllor, kassadisk. You name it! Golvet har även jag valt och det kommer bli så snyggt ! Jag ska nämligen bli butiksansvarig !!! Wihoo !
Jag håller just nu för fullt på att hitta tjejjer som vill börja jobba med mig i den lilla butiken och det är inte det lättaste ! Jag är kräsen, haha.. Men några har jag fastnat för i alla fall. Just nu går vi på massa informationsmöten med olika försäljare och deras märken för att bli proffs ! Det blir även öronhåltagning och frans/bryn färgning samt brynplock där. Det här känns riktigt spännande och kul ! & jag är så glad över att få lite mer ansvar. Än så länge vet vi dock inget exakt datum då vi öppnar. Jag kommer ju att skriva här varteftersom det börjar hända grejjer. Håll även ögonen öppna när det väl är dags, massvis av superbra erbjudanden kommer att finnas. : )
Glasväggarna är på plats : )

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men grattis!!! Vag roligt för dig. Det passar dig perfekt!

2011-12-08 @ 23:47:25
URL: http://crewlady.blogg.se/
Postat av: Pauline

Anställ mig haha ! Ärligt ... Inte för jag kan klippa hår eller nått som man ska kunna men ialf ! Vi skulle nog ha ganska kul ihop mohahha

2011-12-09 @ 11:19:11
Postat av: Carro

Tack Tessan : )



Haha Pauline ; P Vi får höras om det...

2011-12-09 @ 21:41:03

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0