Julafton

I år firade vi jul för första gången i Uppsala, hemma hos Djea & Jokisch.
En grön och solig jul hade vi här. Väldigt fint & skönt. Skippar gärna snön.
Det var hela vår familj, mormor & lilla Bernhard och kusinerna från Sala.
Det var så mysigt. Jag och syrran gick upp tidigt och satte igång med maten. Klockan tre kom resten, lagom till glöggen och KalleAnka. Vi käkade massa julmat, fick fiina julklappar (så nöjd) och avslutade med risalamalta ♥ På kvällen sen åkte jag med hem till Östervåla. Mamma ville gå på "midnattsmässa" i kyrkan och ville ha mig med. Vi trodde att det skulle vara en maffig julkör och att det bara skulle vara mysigt. MEN det var min hatpräst som snackade massa skit i en hel timme. Jag satt och kollade facebook på Iphonen. Men nu vet vi ju det i alla fall, haha... Efter det vart jag multi trött och somnade som en stock. Fin Julafton ♥

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0