LUCIA

Igår på jobbet firade vi Lucia. Roula hade bakat lussebulls och det hade anordnats luciatåg i köpcentret. Rätt mysigt faktiskt. Typ alla var väll med i nåt luciatåg när man var yngre, skulle fan kunna tänka mig vara med i ett nu. Det är ju lite cjutigt tycker jag. Locka sig i håret och i med glittret. Jag hade alltid svårt för en låt, den ville aldrig sätta sig så jag skrev ner fusk på ljushållaren. Men varje gång rann det stearin över och glittret var i vägen så jag mimade tillslut. & så minns jag att våra "fröknar" sa till oss att man måste röra på tårna hela tiden för annars kunde man svimma. En gång var det en tjej som gjorde det, den gången var den roligaste. Haha.
Lucia 2006 / Linn & Jag



hihi

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0