22.23

Idag var det vidrit mycke folk i Gränby assa. Jag skulle gå och köpa lunch och fick rentutav kriga mig igenom folkhavet. Däremot gillar jag när det är mycket folk på jobbet. Då går dagen fort. Det blir en lång jobbdag imorrn igen. 10-18 är mina arbetstider och jag jobbar själv hela dagen på Face så kom gärna förbi och hälsa : ) Hoppas på lika mycket folk som idag. Jag tänkte kanske att jag skulle försöka sova. Jag hatar att jobba helger. När det är dags för mig att sova är det dags för mina grannar att spela hööög musik. Just nu vet jag inte riktigt vilken granne det är som spelar. Jag hör exakt vad det är och ikväll är det "rocka billy". Har inte hört det här förr. Öronproppar i !
Aja Godnatt. Igår natt drömde jag om Kalle, hade tänkt göra det inatt igen. På tisdag har han varit borta i två veckor. Det har gått fort. Hoppas att resten av veckorna går minst lika fort. Han ringde för ett tag sen och dom verkar ha det bra i alla fall, mycket att göra. ♥
Hörs imorrn !


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0