Hej då för ett litet tag

Jag har haft gråten i halsen och tårar i ögonen konstant hela dagen.
Det här känns jätte jobbigt faktiskt.
Vi åt en god middag och somnade knytna om varandra igår kväll i alla fall.
Vi lämnade av och sa hej då till varandra på Livgardet i Stockholm för ca två timmar sen.
Det känndes som vi sa farväl föralltid. Men nu känns det som en av de värsta delarna är gjord, att säga hej då. Jag tror det kommer bli jobbigt och jag kommer känna mig ensam de två första veckorna sen kommer det kännas bättre. Men samtidigt händer så mycket framöver nu så tiden kommer rulla förbi och innan man vet ordet av är han hemma för den första "semestern". Hoppas jag i alla fall.
Ca ett halv år allt som allt blir han borta men kommer hem om sju veckor och blir hemma 1½ vecka på lite ledighet.
Det känns skönt att mina vänner stöttar mig till 110% verkligen. Till dom kan jag alltid ringa och grina ur mig lite.
Det här kommer gå bra även om det känns förjävligt nu. Tänk vilken pojkvän jag har.
Älskar  ♥

Kommentarer
Postat av: vidriiii

åh din lilla cjuting! Du är stark som klarar av det här tycker jag, nu har du någonting att längta efter och då går alltid tiden mycket fortare. Snart är det jul och nyår sen är det redan januari, vipps så kommer han vara hemma :)

Du kan alltid ringa och grina ur dig till mig min lilla vän, vi har trots allt känt varandra i typ 14 år, min lilla vidriga barndomsunge<3 loooove you

2011-12-05 @ 22:52:16
Postat av: Karo

Skickar över en varm tanke <3 Det kommer gå fino lino det här :) Kram

2011-12-06 @ 11:07:36
Postat av: Pauline

<3

2011-12-06 @ 15:42:45
Postat av: Carro

TACK Hörrni <3

2011-12-06 @ 17:43:30
Postat av: Tessan

Vi får bita ihop, snart är han hemma igen! Du vet vart du kan få tag på mig om du vill prata.

2011-12-06 @ 22:39:02
URL: http://crewlady.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Kram på dig lilla gumman

2011-12-07 @ 15:06:48

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0