Bloow the Roof festival

Årets första festival gick av stapeln igår kväll.
Det var vår kära vän Anton som tillsammans med två andra killar, uppfattade aldrig vilka det var, fyllt 20 år och i samband med det anordnat en fest med festivaltema. Var skeptisk med tanke på att hela kalaset höll till i "folkan" men det var asroligt! Vi fick lite försmak till Wacken tror jag. Vilken feeeeling jag hade där ett tag med In Flames på högsta volym. Längtar till Tyskland!!! Idag har jag ont i halsen. Vi sjöng och skrek till livebandet och musiken i stort sett hela natten. Ramlade in innanför dörren vid halv sex imorse, ganska död och frusen. Men några timmars sömn på det och jag är pigg igen. GRATTIS ANTONIJA !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0