Småtti & Slisk

|Hiss & Diss|
SLISK

Varje morgon när jag fixar mig innan jag drar i väg till jobbet lyssnar jag på Rix Morron Zoo.
Tycker det är skitkul och lyssna på de där människorna : )
Det var en morgon för kanske en vecka sen då dom hade programpunkten Hiss och Diss och en av dem dissade nakna kärringar i omklädningsrummen. Det är precis vad jag också DISSAR.
Kom ni ihåg när jag skrev om en mysig kväll i Skövde då jag och Kalle var på spa. Inte så värst mysigt dock när man kommer in i duschrummen och allt man ser är hängpattar och mu**ar. Nej ok, inte bara hängande tuttar men gud, måste man flächa sig sådär?! Såklart är det normalt att få stå naken och duscha men man kanske kan stå inåtvänd mot väggen. Usch, jag kände mig så obekväm. Jag duschade fort och torkade mig för att sen gå och klä på mig igen. Det där med torkningen också. Man kan väll torka sig i duschrummet så trosorna och bhn är redo att sättas på inne i omklädningsrummet. MEN NEJ. Typ alla gick dyngsura in till sina skåp och började torka sig där. Upp med ena benet på bänken och smörja, andra benet och sen vidare uppåt. Nakna. Mjaaa, det här var något jag verkligen störde mig på. Sliskit!
SLISK

När man åker buss, nu menar jag sånna här "lantisbussar" som oftast tar lite längre tid. Som jag åker varje gång. Jag blir galet irriterad när någon sätter sig bakom mig och sätter upp knäna, ni vet, upp på mitt säte. Jag skiter i om dom åker upp och personen sitter still men att sitta och sparka och ändra ställning hela tiden, jag blir tokig! Hela mitt säte skakar. Jag flyttar mig ju såklart men sluta upp med det där. Sitt normalt! Sliskit!
SMÅTTI

Mähh, Hallå! Vet ni vad som visas på bio nu. Hotel Gyllene Knorren.
Julkalendern som jag för en gångs skull älskar har kommit på film. Jag dör vad bra!
På torsdag ska jag & Josse gå och se den klockan 14.00. Det kommer bli veckans höjdpunkt : D



Kommentarer
Postat av: Anonym

mohahahah jag HATAR MED DET DÄR!!! därför jag inte tränar på friskis...dem är överallt där..:)

2011-02-23 @ 18:58:19
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: ella

jag förstår precis vad du menar!!!!det händer mig jämt när jag tränar på friskis å svettis..tycker d e väldigt motbjudande!!!

2011-03-01 @ 22:42:27
URL: http://elladiella.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0