Besökshelg

I Fredags kväll åkte vi som sagt till älskade i Skövde och stannade kvar tills lördagkväll. Det var besökshelg på hans jobb. Lite annorlunda den här gången än de tidigare gångerna. Det var "på riktigt" som de sa. Dagen började med en lång föreläsning om den eventuella utlandstjänsten som kommer nu till hösten. Antar att det var bra skit dom sa men jag tycker det är hemskt jobbit och får tårar i ögonen när jag tänker på det. Gud, jag hoppas han bestämmer sig för att inte åka iväg. Förutom den den där informationen var dagen rolig faktiskt. Det var kul att se vad de höll på med. Kalle, han är så duktig. Jag blir imponerad mer för varje gång. Vi fick kika i värmekameror, det var stencoolt. Skjuta lite kulspruta, dock var den inte laddad ; ) & provade åka sån här pansarvagn ? heter det så? Terrängbil kanske det heter. I alla fall, det var skitkul! Dagen avslutades sen på O`Learys med god mat ♥

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0