Skövde

Godeftermidda hörrni!
Jag sitter ensam här hemma hos Kalle i Skövde. Har lagat pasta och kollat antikdeckarna.
Det är skittråkit väder här. Det har börjat snöregna och är alldeles grått.
Kallen började jobba 12.30 idag så vi hann ner en snabbis på stan imorse. Har ju bara varit här en gång tidigare så han visade mig runt en sväng och så handlade vi lite food inför veckan. Skövde är en trevlig stad! Det är fint här och då kan jag säkert tänka mig att det är tio gånger finare på sommaren.
Det ska tydligen finnas ett skitroligt badhus här. Jag kollade upp stället på Internet och det finns vågmaskin. Håååå, älskar vågmaskin. Svinkul. Jag börjar alltid skratta som en dåre och hamnar då i otakt med vågorna, får sjuka kallsupar så det bara sprutar vatten ur näsborrarna. Man får kämpa för livet! Haha. Dit ska vi någon dag i veckan, har jag bestämt! Hej sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0