20:23

Idag var det luungt på jobbet! Ändå gick det ganska fort förutom de två sista timmarna, trodde jag skulle dö av uttråkning. Man kan ju undra hur länge jag kommer gå kvar och nöta på den där salongen... I alla fall så ska jag jobba på salongen nere på stan resten av veckan. 6 Feb stänger vi den i två veckor för lite renovering så jag ska hjälpa till att försöka sälja ut massvis av olika produkter. Kom förbi! Skitbra priser på skitbra grejjer.
Nu ska jag kolla de sista avsnitten av LOST, lånde 6:e säsongen av Linn. Just nu fattar jag ingenting. Så jävla rörigt, men jag får nog ihop det. Synd att skiten är slut.

Kommentarer
Postat av: Camilla

var är det du jobbar då? :)

2011-01-19 @ 22:17:13
Postat av: Carro

Jag jobbar på Hårkonstnärerna i Gränby Centrum :)Jag har min syrra där så det är på den vägen jag fått mitt lilla extra jobb.

2011-01-20 @ 20:32:45

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0