22.03

Den här veckan har gått fort, nog för att det bara är onsdag men jobbar hela veckan ut så den kommer springa förbi. Lördag ska alla brudarna dra till Gävle och festa loss. Malin har fyllit 21 år så vi ska till henne en snabbis först på en fördrink, vidare ner mot staden då hon bokat bord på Texas Longhorn och sen avslutas kvällen på krogen. Det ska bli skiroligt! Längesen! Mitt STORA problem nu, vilket egentligen inte är så stort problem, men det ärt för mig, vad jag ska ha på mig. Jag kan inte säga att jag inte har nåt, för det har jag! Jag har precis köpt en ny skitfin knallgul klänning som jag fixat om lite. Men fan va gul den är! Tänkte jag skulle ha den men njaaaaaaaaaa.. Inte har jag råd å köpa nåt mer nytt heller för FAAAN vad mycket det var som skulle kosta den här månaden då...
Det får bli den där kycklingdressen eller nån annan gammal craptrasa helt enkelt. Det blir bra.
Snart ska jag väll hoppa i säng antar jag om man ska orka upp imorrn. Ska slå en pling till Kärleken min bara.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0