4/1-11

Kalle har precis åki hem. Syrran har varit här idag så han har fått klippa kaluffset. Så fin!
Jag sitter och beundrar mina naglar. Signe, hon som gör dom är så himlans duktigt. Det är konst! Jag längtar redan till nästa gång jag ska göra, det är så kul att ser vart man slutar. Man har ju ett önskemål men man vet ju inte riktigt hur det blir, vart man slutar, hon penslar på hon. Jag har i alla fall bestämt mig, det blir spetsiga om fyra veckor. Jag skiter i vad alla tycker. Jag tycker det är skitcoolt. Signe hade det idag och så måste jag bara ha!
Imorrn kväll ska jag träffa klassen. Vi har bokat bord på Tzatziki vid sju. Det är en som som ska dra iväg nånstans, långt bort? som aupair så vi ska träffas och säga hej då till henne. Det ska bli riktigt trevligt!
Torsdag, Fredag & Lördag jobbar jag och sen söndag morgon drar vi till Funäsdalen. Jag, Kalle, tre av hans jobbarkompisar, min kompis Vickan FÖRHOPPNINGSVIS? och så tror jag en av de andra grabbarnas flickvän Carro också skulle me. Åh vad jag längtar tills vi är framme!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du klippt dig??? :)

2011-01-06 @ 13:51:13
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nääej. Jag har det i en liten fläta så jag antar att det är det uppklippta som hänger ner :)

2011-01-06 @ 22:02:07

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0